esmaspäev, 30. juuli 2012

Natuke oma blogist...

Havi käsul, Maarja soovil, täna tuleb topeltpostitus. Mida ei juhtu iiiiigapäääääv... :)
Maarja siin pakkus välja, et ma võiks möla ka kirjutada... Well, no problemo.
Täna juhtumisi jäin oma blogi statistikat sirvima. Tore teada, et iga päev ikka 4-5 klikki tuleb, mõni päev lausa rohkesti... Ja maakaart on ka suht roheliseks muutuma, et ma olen siis vist internatsionaalselt kuulus oma kodumaal. :)
Aga minu tähelepanu köitis kõige enam alajaotus, kus on Search Keywords...
Jäi karp lahti, et kas on Google ise sassis, on kasutaja ise mingi märksõnaga eksinud, või olen ma kuskile juhuslikult teksti sisse poetanud "double-headed dildo ass-to-ass action" märksõna. Ups. Juba tegingi seda.
Aga heakene küll.
Jagan siis teiega ka oma rikkusi ja pajatan esimesest märksõnast, mille kaudu on minu lehte leitud lausa 4 korda - Hiiu Raudteejaam.
Jäin mõtlema, kas ja millal ja millises seisundis ma sain viibida Hiiu raudteejaamas.. Kiire guugeldu näitab, et ma olen seal olnud küll tegelikult, kui ma 2008 aastal käisin Nõmmel Opel Senatori ostmas. Aga ka siis sai seal ainult rehvisuitsu maha jäetud...

Järgmine märksõna interneedusest - Hiiu elevaator. Ka sel korral on mind 4 korda leitud. Sellele ei oska ma tõesti seost leida. Ma võin lausa mürki võtta, aga sellest kohast ei tea ma küll midagi...

Top 3 lõpetab Jüri Trei. Kes iganes see kodanik ka poleks, olla miski Eesti diplomaat. Nojah, mul on nüüd ju ka Hugo Bossi nahkkingad. Mõnes mõttes olen ma ka nüüd diplomaat. Oleks vaid ülikonda sinna kingade juurde vaid...

Kahel korral on mind leitud "bmw x5 uuendused 2010" järgi. Jah, mõnekümned postitused tagapool on mul tõesti üks X5 ja X6 võrdlus kirjutatud. Ehk selle järgi näkkas kellegil. Mina ei skoorinud sealt midagi. Ausalt.

Siis tuleb veel ühekordse leidmisega "harkis", "kipsissä", "sõiduauto haagis moskvits", "toppis käe püksi", "uno muru". Viimased kaks võtsid kohe lausa kukalt kratsima ja pidin selleks ahjuroopi kasutama, sest kes on Uno Muru ja miks ta kellegile käe püksi peaks toppima, jäi mulle mõistatuseks. Lihtsam oleks lehma läbi lukuaugu ajada vist. Aga hea küll, las ta jääda. Las Uno Muru kiimleb omaette edasi, ma lähen virsikuid nosima.
Ja mina ei ole süüdi, kui keegi tõlgendab minu sõnu omamoodi.

Ciao. :)

Kommentaare ei ole: